Hjelp & Service

Prikken over tilbyr moteklær til dame i høyeste kvalitet og med et eksklusivt preg. I tillegg er vi opptatt av personlig oppfølging av alle våre kunder, enten du handler over disk eller i nettbutikken. Under har vi derfor samlet viktig informasjon om betaling, frakt og retur. Hvis du ellers har noe på hjertet er det bare å ta kontakt, så hjelper vi deg mer enn gjerne.

Betaling

Hos oss betaler du trygt og enkelt med debet- eller kredittkort. Hele utsjekkingsprossessen er kryptert, og vi lagrer selvsagt ikke kortinformasjonen din etter fullført handel. Ønsker du å benytte kontanter er du velkommen til å besøke vår fysiske butikk i Skien sentrum.

Frakt & Leveringstid

Prikken over tilbyr både utsending av varer og henting i butikk. Sistnevnte er selvsagt gratis, mens du kan lese mer om våre forsendelser under.

Produktene sendes ut via Posten / Bring, og leveringstiden varierer som regel mellom 3 og 5 virkedager avhengig av hvor i landet du holder til. Hvis det skulle oppstå forsinkelser med pakking og utsending tar vi naturligvis kontakt med deg. Vi tilbyr fast fraktpris på kr 100,- for alle forsendelser, uavhengig av hva og hvor mye du handler.

Retur & Angrerett

Hvis du mot formodning skulle oppleve at det er feil eller mangler med et produkt, vil vi selvsagt bytte dette i en ny vare. Om du angrer på kjøpet etter å ha mottatt pakken, kan du returnere produktet innen 14 dager, såfremt dette er i samme stand som ved utsendelse. Vi setter pris på at du tar kontakt med oss før du returnerer.